Alle våre klienter har tilgang til vår support-tjeneste 7 dager i uken fra kl. 08.00 – 22.00. Siden behovet kan variere veldig, har vi valgt å dele henvendelsene inn i 3 klasser:

Kode RØD: Øyeblikkelig hjelp med  respons innen 12 timer.

Kode GUL: Behov for hjelp med respons innen 48 timer.

Kode GRØNN: Behov for hjelp med respons innen 5 virkedager.

Når du kontakter oss oppgir du den koden som du selv mener passer til henvendelsen.

Fjernsupport

Alle våre klienter har siden 2006 hatt tilgang til den mest effektive og fleksible fjernhjelpen som finnes. Voice Technology setter oss i stand til å optimalisere din selvhjelp uavhengig av hvor du måtte befinne deg;

der du er når du trenger det!

Dersom henvendelsen gjelder kode RØD, anbefaler vi at du tar kontakt med din kontaktperson på telefon; får du ikke svar direkte legg igjen en melding. Du kan også sende en sms. Ved alle andre henvendelser kan du benytte kontaktskjemaet under.